سیم پیام افشان تک غرب

بهتر است به این موضوع توجه کنید که سیمهای پیام افشان تک غرب و سیم مفتول آبکاری از چند صد سیم نازک مسی تشکیل و تولید می شوند که جزوه بهترین سیمها در میان این نوع سیمها می باشند و این نوع سیمها سایز و قطرهای مختلفی را دارا هستند و به دلیل استفاده از رشته های نازک مسی، دارای قابلیت انعطافی بالایی نیز هستند.

اکثر افرادی که در حال فعالیت در ساخت و ساز ساختمان هستند به دلیل کارآمدی و کیفیت بالایی که این نوع سیمها دارند در انتقال برق به واحدهای خود از آنها استفاده می کنند.

بهتر است بدانید که دسته بندی و نام گذاری که در سیمها صورت می گیرد بر اساس عایق بندی و جنس مورد استفاده در تولید سیمها می باشد.

حرف f میزان نرمی سیمها را نشان می دهد و همچنین حرف a بدین معنی می باشد که در داخل لوله ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

حرف M بدین معنی می باشد که سیم تا چه حدی در برابر رطوبت و آب می تواند از خود مقاومت نشان دهد.

 

سیم پیام افشان

در بسیاری از شرکتهای تولید کننده سیستمهای صوتی و تصویری از سیم پیام افشان و سیم مفتول گالوانیزه به دلیل کیفیت زیادی که دارند در تولید محصولات خود استفاده می کنند.

این نوع سیمها از رسانایی بالایی برخوردار هستند و همین دلیل اصلی بالاتر بودن قیمت این مدل سیمها می باشد.

نوع دیگری از این مدل سیمها به صورت نیمه افشان بوده و دارای انعطاف پذیری زیادی هستند و آنها را می توان به عنوان مفتول نیز به کار گرفت.

اگر می خواهید که سیمهای مورد استفاده تان مرغوبیت بسیار خوبی داشته باشند، باید درصد مسی که در تولید سیم به کار می رود بالای 90 درصد بوده و از مقاومت هادی خوبی برخوردار باشد.

همچنین این نوع سیمها در شرایط دمایی مختلف تحمل خوبی دارند و می توانند در مقابل گرمای زیاد مقاومت بسیار بالایی داشته باشند.

برای اینکه بتوانید کیفیت این مدل سیمها را تشخیص دهید، کمی از سیم افشان را به مدت یک ساعت آن را درون ظرف فلزی در دمای 150 درجه قرار داده و بعد از اتمام زمان گفته شده اگر ترک خوردگی ایجاد نشده و شکل آن نیز دچار تغییر نشده باشد، نشان از تولید استاندارد سیم مورد نظر دارد.

سیم پیام افشان

 

قیمت سیم افشان تک غرب

موارد بسیار زیادی می تواند در قیمت سیم افشان تک غرب تاثیر بگذارد و همچنین برندهای زیادی این مدل سیم را تولید کرده و همین امر موجب تنوع قیمت چنین محصولی شده است، از دیگر دلایل تعیین کننده قیمت سیم می توان به سایز و قطر آن اشاره کرد که هر شخص بسته به نیاز و بودجه ای که دارد می تواند محصول مورد نظر خود را خریداری کند.

سیم ری افشان

نیاز است که به این مورد توجه داشته باشید که از سیم ری افشان و سیم مفتول ضخیم، بیشتر در محیطهای خشک مورد استفاده قرار می گیرند و برای استفاده بر روی دیوار گچی بسیار مناسب می باشد، همچنین سیمهایی را مورد استفاده قرار دهید که به طور استاندارد و با کیفیت زیاد تولید می شوند و استفاده از سیمهای غیر استاندارد می تواند زیانهای غیر قابل جبران و خطرات جانی را همراه داشته باشد.

برای اینکه بدانید ضخامت سیمهایی که مدنظر داریداستاندارد مناسبی دارا هستند می توانید سیم را با وسیله ای لخت کرده و توسط میکرومتر سطح و ضخامت آن را مورد بررسی و سنجش قرار دهید.

سیم ری افشان

 

مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید بدین صورت می باشد که انتهای سیم را باز کرده و اگر رشته های سیم درخشندگی خوبی داشتند،  محصول مورد نظر از کفیت خوبی برخوردار بوده و اگر تیره یا سیاه باشد، نشان از نامرغوب بودن سیم دارد.

هر چقدر رشته های مسی بیشتری در تولید سیمها مورد استفاده قرار گیرد، به همان میزان نیز کیفیت و کارایی محصول افزایش پیدا می کند و کمتر بودن رشته های مسی سبب کاهش کیفیت می شود.

لیست قیمت سیم افشان شیرکوه

بدلیل تغییر و تحولی که امروزه در بازارهای داخلی و جهانی رخ می دهد نمی توان لیست قیمت مشخصی از سیم افشان شیرکوه و سیم مفتول گالوانیزه نازک ارائه کرد و بسته به شرایط روز قیمت گذاری بر روی سیمها صورت می گیرد.

همچنین اگر قصد تهیه و سفارش چنین محصولاتی دارید، به نوع بسته بندی محصول توجه بسیاری داشته باشید تا موقع تحویل سلامت به دست شما رسیده باشد .

همچنین مراحل تولید این مدل سیمها را می توان بدین صورت بیان کرد: عایق کاری، روکش زدن، نازک کاری و بسته بندی.

لیست قیمت سیم افشان شیرکوه

 

لیست قیمت سیم پیام افشان

امروزه از آن جایی که این محصولات سیم پیام افشان و سیم مفتول پلاستیکی در شرکتهای زیادی با استانداردهای مختلفی تولید شده و به ثبت نهایی می رسند به همین دلیل دارای لیستهای قیمت متنوعی نیز می باشند.

برای تهیه چنین محصولاتی بهتر می باشد قبل  از انجام خرید، کیفیت این کالا را مورد بررسی قرار دهید، زیرا امکان دارد نوع ارزان آن از قیمت پایینی برخوردار بوده و شما مجبور به خرید مجدد گردید، روکش و عایقی که در تولید این نوع سیمها به کار گرفته می شود اغلب پلیمری بوده که این نوع نیز به دلیل تنوع زیاد از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

کارخانه سیم پیام افشان

کشور ایران با دارا بودن کارخانه های متنوعی در زمینه تولید سیم پیام افشان، ظرفیت بسیار زیادی در تولید و عرضه چنین نوع سیمهایی دارد و ظرفیت تولید آنقدر بالا می باشد که علاوه بر رفع نیاز داخلی می توانند قسمتی از تولیدشان را نیز به بازارهای خارجی صادر نمایند.

چنین نوع سیمهایی دارای ولتاژهای مختلفی بوده و هرکدام کارایی خود را دارا هستند، به عنوان مثال سیم با ولتاژ 500/300 بیشتر در لوله های خرطومی و دیوارهای گچی استفاده می گردد، همچنین در لوازم برقی و سیستمهای روشنایی، سیمهایی با ولتاژ 750/450  کاربرد دارند.

انعطاف بالای این مدل سیمها موجب آن شده است که افرادی زیادی طرفدار آن گردیده و از این نوع سیم در کارهای خود استفاده زیادی نمایند.

کارخانه سیم پیام افشان

 

افرادی که در حوزه ساخت سازهای موسیقی فعالیت دارند از این مدل سیمها در تولید گیتارهایشان استفاده فراوانی می کنند.

در استان تهران و اصفهان برای تولید این مدل سیمها شرکتهای تولیدی بزرگی وجود دارند که با بهره گیری از مدرن ترین دستگاهها می توانند محصولات زیادی را به صورت انبوه تولید کرده و بخش زیادی از تولیدشان را به کشورهای همسایه و خاورمیانه نیز صادر کنند و سهم ایران در بازارهای خارجی را افزایش دهند و همچنین موجب اشتغال زایی فراوانی در کشور شده است .

مجموعه ما با داشتن محصولات با کیفیت از بهترین برندهای کشور و همچنین قیمت مناسب می تواند خرید رضایت بخشی را برای شما مشتری گرامی رقم بزند و شما می توانید برای ثبت سفارشتان از طریق فرم اقدام کرده و یا با شماره های قرار داده شده در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما