کابل برق آلمینیومی + قیمت خرید و فروش

یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین کابل‌های الکتریکی در صنعت برق الومینیوم، دلیل اصلی محبوبیت این محصول در مقایسه با سایر انواع کابل‌های الکتریکی است.

در سال‌های اخیر یکی از مناسب‌ترین جایگزین‌ها برای کابل‌های مسی، سیم و کابل‌های برق الومینیوم بسیار مورد توجه صنایع تولید برق و توزیع قرار گرفته‌است. کابل الومینیوم در بازار به دو دسته کابل زمینی و کابل خود نگهداری تقسیم می شود و کابل الومینیوم در ساختمان های مسکونی برای توزیع برق و همچنین خطوط انتقال و توزیع و در برخی موارد برای سیم کشی هواپیما استفاده می شود.

سیم الومینیومی مقاوم تر به سیم مسی است، به همین دلیل بسیاری از مردم فکر می کنند که استفاده از سیم و کابل الومینیوم مقاومت بیشتری نسبت به سیم مسی و کابل دارد، که باعث می شود ولتاژ و جریان کاهش و دمای کابل افزایش یابد.

اما این ایده کاملا اشتباه است، و در یک زمان بسیار کوتاه استفاده از کابل الومینیومی خود-نگهدار یک جهش بزرگ در صنعت برق بوده است. کابلهای الومینیومی به شکل سیم به دلیل سطح پایین انها تولید می شوند و به دلیل طبیعت شکننده انها، به عنوان سیم الومینیومی ساخته نمی شوند و تنها به عنوان سیم ساخته می شوند.

 

 

 

کابل برق آلومینیومی

این کابل مدت‌هاست که در تاسیسات الکتریکی و خطوط انتقال و توزیع استفاده می‌شود، اما امروزه استفاده از کابل برق الومینیومی بیش از پیش رایج شده است زیرا مس گران‌تر از الومینیوم است و استفاده از ان مقرون به صرفه نیست، اگرچه الومینیوم دارای مقاومت الکتریکی بالایی است، اما به دلیل اینکه کابل مسی باعث افت ولتاژ نمی‌شود و دمای بالا را در شبکه برق ایجاد نمی‌کند، جایگزین کابل‌های مسی است.

کابل الومینیوم از انواع سیم ها و کابل هایی تشکیل شده است که هادی فلزی الومینیوم هستند، الومینیوم ضعیف تر از مس است، اما به دلیل اینکه مزایای زیادی دارد، کاربردهای زیادی در بسیاری از تاسیسات الکتریکی، عرشه های فشار بالا، نیروگاه ها و غیره دارد. کابل به طور گسترده ای استفاده می شود. این کابل ها وظیفه انتقال جریان و توزیع برق را دارند. لازم به ذکر است که این کابل تنها در سیم خشک ساخته می شود زیرا الومینیوم از مس ترد تر و دارای شکل پذیری بالا است.

کابل های الومینیومی، مانند تمامی کابل های دیگر، مسئول انتقال برق و حفظ اتصال هستند. از این کابل‌ها می‌توان در خطوط انتقال و توزیع نیرو استفاده کرد. کابل برق الومینیومی جریان الکتریکی را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل می‌کند و به راحتی در خطوط برق استفاده می‌شود.

 

کابل برق آلومینیومی

 

 

قیمت کابل برق آلومینیومی

امروزه استفاده از کابل برق الومینیومی به دلیل قیمت بالاتر از قبل در حال افزایش است و استفاده از کابل مسی به تنهایی در شبکه‌های برق اقتصادی نیست، به همین دلیل قیمت کابل برق الومینیومی مقرون به صرفه تر است و همه ان را برای استفاده خود استفاده می کنند.

کابل الومینیوم ارزان تر از کابل مس است زیرا عوامل مانند نام تجاری، نوع روکش، زره یا بدون زره، تعداد رشته ها، سطح مقطع و غیره همه تاثیر قیمت کابل قدرت الومینیوم، از بهترین مارک های تولید کننده سیم الومینیومی و کابل می تواند نام کابل الومینیوم مشهد، یزد، ماهان، مس، سیمیا، اصفهان، شهاب جم و غیره.

یکی از انواع کابل‌ها که به علت خواص رسانایی از سیم‌ها و کابل‌های دیگر متمایز می‌شوند، کابل توان الومینیومی است. این کابل رهبر ارکستر علاوه بر خواص الکتریکی و مکانیکی و همچنین خواص الکتریکی و مکانیکی به عنوان یک کابل هادی جایگزین در نظر گرفته می‌شود.

عوامل متعددی بر قیمت کابل های برق تاثیر می گذارند. کیفیت کابل‌ها یکی از عواملی است که بر نوسان قیمت‌ها تاثیر دارد. دلیل دیگر تغییر قیمت مواد رسانا و عایق کابل است. وزن سیم کابل و سیم داخلی ان به طور مستقیم تحت تاثیر این قیمت قرار دارد.

 

قیمت کابل برق آلومینیومی

 

 

خرید کابل برق آلو‌مینیومی

مقاومت الکتریکی کابل‌ها کمتر از مقاومت ویژه کابل است که مناسب و بهتر است.

برای خرید کابل برق الومینیومی، شما می توانید محصول را از قسمت بالای سایت فروشگاه انتخاب کنید و مشخصات فنی محصول را مشاهده کنید، سپس قیمت کالا را در فروشگاه های مختلف مقایسه کنید و مستقیما با فروشنده مورد نظر ارتباط برقرار کنید.

برای خرید کابل الکتریکی باید از طریق راه های ارتباطی فروشگاه با انها تماس بگیرید، سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید و کابل الومینیوم را بدون واسطه ای در قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

شما همچنین می توانید از سایت بازدید کنید تا قیمت کابل الومینیومی و انواع کابل سه فاز الومینیومی زمینی و تمام کابل ها و کابل های مورد نیاز را ببینید. اگر می خواهید کابل خود را از مارک های شما می خواهید و خرید انلاین و حتی تلفن همراه با مشاوره رایگان کارشناس از مشاوران فروش.

بسیاری از مشتریان در سراسر ایران تلاش می‌کنند کابل‌های برق الومینیومی را با قیمت مناسب و بدون واسطه خریداری کنند. این دسته از مشتریان با از بین بردن تمام واسطه‌ها، کار را برای خود اسان و امن کرده‌اند که مشتریان از سراسر ایران می‌توانند سفارش خرید خود را از طریق واحد فروش کابل برق ثبت کنند و روز بعد سفارش خود را با بار در شهر خود دریافت می‌کنند.

 

خرید کابل برق آلو‌مینیومی

 

 

فروش کابل برق آلومینیومی

از جمله عواملی که بر فروش کابل برق الومینیومی تاثیر می‌گذارد، نمونه‌هایی از ان در زیر به شما ارائه می‌شود:

شرکت های تجاری و تولیدی:
یکی از عوامل مهم در قیمت کابل برند و شرکت سازنده می‌باشد که قیمت فروش کابل در مارک‌های مختلف متفاوت است.

قیمت فروش مس:
افزایش و کاهش قیمت فروش منجر به تغییرات در قیمت های بازار شده و تاثیر مستقیم بر فروش کابل خواهد داشت.

 

فروش کابل برق آلومینیومی

 

 

 

نوع کابل:
افزایش قیمت و کاهش فروش بازار، تاثیر مستقیم بر قیمت و فروش کابل دارد.

اندازه:
اندازه و واحد عامل دیگری در فروش است که در ان ممکن است کابلها در متر یا حلقه ۱۰۰ یا ۵۰ متر برش داده شوند.

یکی از جنبه‌های تفاوت بین کابل مسی و الومینیوم قیمت فروش ان است که به علت قیمت الومینیوم و مس به عنوان دو رسانای قابل مصرف در تولید کابل برق متغیر است و ان را افزایش یا کاهش می‌دهد و همیشه فروش کابل الومینیومی یک سوم کابل مسی است.

فروش کابل‌ها بر اساس هزینه پروژه و طول سیم (m) و ولتاژ کابل متغیر است و کابل بالاتر و کابل ارزان‌تر از نوع فشار متوسط است و تولید داخلی نوع کابل یکی از بودجه‌های ملی ایران است که هزینه کابل‌ها را زیاد نمی‌کند، شما می‌توانید به راحتی انواع کابل‌های برق را با قیمت مناسب‌تر از فروشگاه‌های داخلی از مجموعه ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما