خرید کابل برق افشان در سایز های گوناگون با تخفیف ویژه

خرید کابل برق افشان در سایزهای گوناگون با تخفیف ویژه از سایتها و مراکز معتبر، قابل استفاده برای بخشهای مختلف خانه و مصارف گوناگون دیگر.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کابل برق افشان در سایز های گوناگون با تخفیف ویژه

کابل برق افشان

کابل برق افشان کابل برق افشان، بسیاربا کیفیت تهییه شده از رشته های مسی پرقدرت و روکش pvc، مناسب برای انتقال پر قدرت جریان برق در دو نوع تخت و گرد به بازار عرضه می شود وت نها کابل منعطفی است که تولید می شود.

کابل نوع گرد افشان، کاربردهای مختلف و استفاده های گوناگونی دارد و علاوه بر اینکه در بخشهای مختلف خانه قابل استفاده می باشد، در صنعت و درکارخانه ها نیز از نوع کابل گرد این محصول استفاده می شود.

کابل تخت افشان دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به نوع گرد آن می باشد و به دلیل مقاوم بودن خود در برابر پیچشها و قرقره، برای استفاده درجرثقیلها کاربرد دارد همینطور، در نیروگاه های برق و ساخت دستگاه های طبی نیز کاربرد دارد.

ولتاژ برق در این کابلها، معمولا بین 300تا500 ولت می باشد که، برای فواصل کوتاه بیشتر استفاده می شوند و به خوبی و باقدرت بالا و سرعت زیاد جریان برق در آنها انتقال می یابد.

از کابل افشان در مکانهای عمومی مانند: مجتمع های تجاری و اداری نیز استفاده می شود و همینطور در خانه ها، مثلا: اگر در قسمت آشپزخانه یا حیاط نیاز دارید که از کابل برق باکیفیت استفاده کنید پیشنهاد ما، استفاده از کابل برق افشان است.

از ویژگیهای بارز کابل افشان، انعطاف پذیری بالای آن است که برخی به دلیل منعطف بودن این کابلها، آن را کابل نرم هم می نامند، چون: نسبت به کابل های مفتولی که معمولا جنس خشکی دارند و منعطف نیستند جنس آنها بسیار نرم است.

در تولید این کابلها از رشته های فلز مس استفاده می شود، چون: فلز مس رسانای جریان برق است و با قدرت بالا به هدایت جریان برق می پردازد و همچنین قابلیت منعطف شدن هم دارد، به طوریکه در نیروگاه های برق هم استفاده می شوند.

استفاده از کابل افشان در نیرگاه های برق، به این دلیل است که، به خوبی ولتاژ و جریان برق در این کابلها، انتقال می یابد و این کابلها از بهترین مواد اولیه تشکیل شده اند.

این کابلها بسیار مستحکم و با کیفیت تولید می شوند، دارای روکش محافظتی مقاوم و رشته های نازک مسی که در مقابل میدان مغناطیسی، از خود مقاومتی نشان نمی دهند بنابراین، جریان برق به سرعت در آن انتقال پیدا می کند.

با توجه به اینکه کابل نوع گرد افشان کاربرد بیشتری دارد، به مقدار بالاتر هم در کارخانه ها تولید می شود و باتوجه به کیفیت بالای این کابلها خیالتان راحت باشد که، دچار شکستگی نمی شوند.

از متراژ کم این کابلها برای بخشهای مختلف خانه و از متراژ زیاد این کابلها برای مناطق گسترده و مکانهای عمومی استفاده می شوند و حتی در تولید و ساخت وسایل برقی هم از این کابلها، استفاده می شود.

در رابطه با قیمت هم می توان گفت: خرید کابلهای افشان با توجه به اینکه استفاده های مختلفی دارند و دچار شکستگی نخواهد شد و سرعت انتقال برق در آن بی نظیر است، بسیار مقرون به صرفه هستند.

و کابل افشان قیمت مناسب تری نسبت به کابلهای نیمه افشان و مفتولی دارند با این حال چون: دراین کابلها فلز مس به کار رفته است، قیمت مس موجود در بازار بر روی قیمت این کابلها تاثیر گذار است.

به هنگام استفاده از کابلهای افشان باید به تغییرات دمایی نیز توجه داشت، چون: این کابلها قابل استفاده در دمای30 تا 70درجه سانتی گراد می باشند و در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد و بالای 70درجه اصلا قابل استفاده نیستند.

این کابلها در متراژهای برزگ و کوچک تولید می شوند و شما به هنگام خرید حتما باید توجه کنید که، متراژ مناسب، متناسب با کاری که می خواهید انجام دهید را سفارش دهید.

کابل برق با کیفیت

کابل برق با کیفیت برای خرید کابل برق با کیفیت حتما به چند نکته توجه فرمایید تا، بتوانید بهترین خرید را داشته باشید، ابتدا، باید از انواع کابلهای برق موجود در بازار مطلع باشید و بدانید هر کدام، چه کاربردی دارند.

به هنگام خرید آگاه باشید که، روکش کابل برق از چه جنسی باشد، متراژ آن زیاد باشد یا کم، کابل منعطف باشد یا نه، از چه نوعی باشد، افشان یا کابل مفتولی یا نیمه افشان، رشته های موجود در کابل، از جنس مس باشد یا آلومینیوم و…

کابلهای افشان نرم و منعطف هستند و در مسیرهای پرپیچ و خم استقامت زیادی دارند درحالیکه، کابلهای مفتولی خشک اند و منعطف نیستند و کابلهای نیمه افشان هم معمولا قابلیت انعطاف پذیری بالایی ندارند.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که، روکش کابل برق از جنس پلاستیک فشرده و عایق جریان برق استفاده کنند و همچنین حتما باید کابل برق روکش محافظتی داشته باشد.

کابلهای برق را، به متراژی که نیاز دارید خریداری کنید زیرا: اگر متراژ کابل برق زیاد باشد که باید هزینه ی بیشتری برای خرید آن بپردازید و اگر متراژ برق خیلی کم باشد به هنگام استفاده می سوزد و آتش می گیرد.

هنگامی که می خواهید در محیطهای باز از کابل برق استفاده کنید توجه داشته باشید که، تغییرات دما، جنس خاک، میزان رطوبت موجود و عوامل مختلف بررسی شود بعد از آن، از کابلهای برق استفاده کنید.

کابل های برق مصارف گوناگونی دارند و علاوه بر انتقال جریان برق در صنعت و تولید گرما نیز کاربرد دارند و برای اتصال سیگنال های ارتباطی مورد استفاده قرار می گیرند و در مقابل فشارهای مکانیکی بسیار مستحکم و مقاوم هستند.

کابلها معمولا یا دارای ولتاژ کم هستند یا متوسط از نوع کابلهای برقی که با ولتاژ کم هستند می توان به کابلهای خورشیدی اشاره کرد و کابلهایی که با ولتاژ متوسط هستند معمولا، کابلهای مسی یا برخی که از کابلهای هالوژنی می باشند.

معمولا کابلی که خریداری می کنید مراقب باشید که مقاوم در برابر آتش سوزی و حرارت و فشارهای مکانیکی باشد که معمولا برای جلوگیری از آتش سوزی و ورود موادسمی و شیمیایی در هوا روکش برخی از کابلهای برق ازLSZHمی باشد.

معمولا کابلهای برقی که تولید می شوند از جنس مس و آلومینیوم هستند که، کابلهای مسی پر قدرت تر هستند و کابلهای آلومینیومی با سرعت زیاد نمی توانند جریان برق را هدایت کنند.

شما می توانید برای سفارش کابلهای برق، از خرید مستقیم از درب کارخانه یا آنلاین استفاده کنید اگر، سایتهایی را می شناسید که معتبر هستند و قبلا از آنها خرید کرده اید و رضایت داشته اید، خرید کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما