قیمت خرید سیم مفتول

سیم مفتول یکی از پرکاربردترین محصولات فولادی می باشد که در صنایع فولاد استفاده زیادی از آن می شود. قیمت خرید سیم مفتول با توجه به اندازه و مقداری که نیاز دارید و می خرید متفاوت می باشد.

قیمت خرید سیم مفتول

قیمت سیم مفتول

سیم مفتول ها انواع مختلفی دارند که قیمت سیم مفتول با توجه به جنس آنها متفاوت می باشد. سیم مفتول ها که از آهن و آلیاژ های مختلف ساخته می شوند در اندازه و جنس های مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل استفاده از انواع آلیاژ ها در ساخت آن باعث شده تا این محصول کشسانی زیادی داشته باشد و وزن بالا را تحمل کند به همین دلیل از سیم مفتول معمولا به عنوان سیم بکسل و در سیم برق از آن استفاده می کنند.

این محصول همچنین در مجسمه سازی به عنوان نگه دارنده استفاده می شود و در صنایع برق برای انتقال برق مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت شیشه های فایبر گلاس و در صنایع جواهر سازی، طلاسازی و ساخت زیورآلات نیز از سیم مفتول نازک استفاده می شود.

قیمت سیم مفتول

خرید سیم مفتول

همان طور که قبلا گفتیم سیم مفتول ها انوع مختلفی دارند که شما قبل از خرید سیم مفتول باید بدانید که کدام نوع از این محصول را می خواهید و برای شما کاربرد دارد. که در اینجا برخی از آن ها را نام می بریم برای مثال: سیم مفتول سیاه، سیم مفتول پی وی سی، سیم مفتول گالوانیزه و سیم مفتول استینلس استیل.

سیم مفتول سیاه، سیم مفتولی می باشد که به راحتی خم می شود و به راحتی هم به حالت اولیه خود بر می گردد. این سیم مفتول پلاستیسیته بسیار بالایی دارد و همانطور که گفته شد شکل پذیری بالایی دارد اما مقاومت کمی دارد و در معرض هوا قرار گرفتن به راحتی زنگ می زند و به صورت لکه های قرمز نمایان می شود. سیم مفتول پی وی سی همان سیم مفتول سیاه می باشد منتها با این تفاوت که دارای روکش است و مقاومت و زنگ زدگی آن بالا می رود.

سیم مفتول گالوانیزه برای محیط های خیس و مرطوب مناسب می باشد و به دو صورت گالوانیزه گرم و سرد نیز تولید می شود، گالوانیزه گرم براق است و کیفیت آن بیشتر از نوع سردش می باشد. سیم مفتول استینلس، استیل فولادی است و مقاومت بسیار بالایی دارد، به راحتی زنگ نمی زنند و همچنین قیمتش از سایر مدل های سیم فولادی بیشتر است به همین خاطر در پروژه های مهم اقتصادی یا مهندسی نیز حتی با وجود قیمت بالاترش مجبورند از آن استفاده نمایند.خرید سیم مفتول

سیم مفتول از کجا بخرم

این سوال که سیم مفتول از کجا بخرم ؟ به احتمال زیاد برای اکثر خریداران و مشتریان سیم مفتول پیش آمده .

قبل از خرید و سفارش سیم مفتول باید از نوع و جنس و نیازی که به این محصول دارید و مقاومت این سیم مطمئن شوید. برای خرید این محصول به صورت عمده می توانید به مراکز معتبر که در سایت ما آمده مراجعه کنید و مشاوران ما در این زمینه راهنمایی های لازم را به شما می کنند تا محصولی با کیفیت و براساس نیاز خود تهیه و خریداری کنید.

سیم مفتول کیلویی چند

فروش سیم مفتول در مراکز مختلف متفاوت می باشد. برخی از مکانها آنها را به صورت عمده به فروش می رسانند و برخی دیگر تنها به صورت جزئی که البته همیشه خرید به صورت عمده و کلی بهتر است و بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

در اکثر مراکز فروش سیم مفتول را به صورت کیلویی مشاهده می کنید و از خود می پرسید که سیم مفتول کیلویی چند می باشد، بهتر است بدانید که در هر مرکز طریقه فروش این کالا متفاوت است به طور مثال بعضی از مراکز سیم مفتول را به صورت متری به فروش می رسانند اما بعضی از مراکز دیگر آن را به صورت کیلویی به فروش می رسانند.

معمولا سیم مفتولها از نظر تولید به دو دسته سیم مفتول فابریک و سیم مفتول کششی تبدیل می شوند که فابریکها همانطور که از نامشان پیداست تولید شده اصل و مستقیم از خود کارخانه می باشند و سیم مفتولهای کششی نیز طی عملیاتهای دیگر به وجود می آیند که می توانید آنها را مطالعه کنید.

سیم مفتول کیلویی چند

سیم مفتول را از کجا تهیه کنیم

شاید برای خیلی ها این سوال پیش آمده که سیم مفتول را از کجا تهیه کنیم در پاسخ این سوال باید گفت که این محصول را باید از ابزار فروشی ها و مراکز تولیدی تهیه و خریداری کنید و همچنین از سایت ما به صورت اینترنتی می توانید این محصول را خریداری  کنید.

از رایجترین موارد مصرف و کاربرد سیم مفتولها می توان به این موارد اشاره کرد که آنها برای ساخت انواع توری پلیسه و فنسها کاربرد دارند از جمله حصارهای اطراف باغات یا باغچه ها، توری مرغی و پرندگان دیگر، توری برای سبزیجات و غیره و همچنین در ساخت سیمهای خاردار که در دو نوع خطی و حلقوی هستند و برای حفاظ زندانها یا برخی دیگر از مکانها به کار می روند.

همچنین در ساختمان سازی برای بستن قسمتهای مربوط به قالب در محوطه های بتن ریزی نیز استفاده می شود و از دیگر کاربردها می توان به تولید سیم جوشها، بستن قطعات مختلف آرماتور، تولید فنر و غیره استفاده می شود. در هنگام انتخاب سیم مفتول حتما به جنس آن دقت کنید زیرا این سیمها در جنسهای مختلف وجود دارند.

خرید سیم مفتول عمده

در خرید هر کالایی باید این مسئله را دانست که قیمت عمده با جزئی متفاوت است به طور مثال افراد با خرید سیم مفتول به صورت عمده هزینه کمتری نسبت به خرید جزئی این کالا پرداخت می کنند و این خرید برای آنها مقرون به صرفه تر می باشد و می تواند به میزان قابل توجهی در هزینه های آنها صرفه جویی شود.

سیم مفتول فروشی

سیم مفتول فروشی های زیادی در سراسر شهر ها وجود دارد که اقدام به خرید و فروش سیم مفتول به صورت خرده و عمده می کنند که شما برای خرید سیم مفتول می توانید به سیم مفتول فروشی ها بروید و سیم مفتول با قیمت مناسب تر تهیه کنید.

سیم مفتول متری چنده

بهترین راه برای خرید سیم مفتول به صورت متری این است که وقتی به مرکزی مراجعه می کنید از فروشنده سوال کنید، سیم مفتول متری چنده و بعد با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید سیم مفتول را به صورت متری خریداری کنید.

سیم مفتول متری چنده

همه خریداران عزیز می توانند با مراجعه به سایت ما تمامی مدلها و سایتها مختلف سیم مفتول را مشاهده کرده و با مقایسه و بررسی کالا خرید خود را به طور مطمئن انتخاب و سفارش دهند و پرداخت هزینه را از درگاه بانکی به صورت انلاین انجام دهند همچنین می توانند با خرید از سایت ما کالا را درب منزل خود بدون اتلاف وقت و در اسرع وقت بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی دریافت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما