قیمت کابل برق فشار متوسط

در دنیای امروز  برای راحت تر شدن جریان برق  از انواع مختلف روشها که یکی از از آنها استفاده از کابل برق می باشد. دانستن قیمت کابل برق در انواع فشار قوی ، متوسط  و ضعیف از نکات حیاتی در انتخاب آن می باشد. قیمت کابل برق فشار متوسط

این کابلها به دلیل مصارف گوناگونی که دارد توسط شرکتهای مختلف و در مدلهای مختلف تولید می شود که شرکت ما یکی از تولید کنندگان بزرگ این محصول است  که آن به فروش می رساند.

کابل فشار متوسط به دلیل سنگینی  بیشتر به صورت دفن در زمین و یا در کانال مخصوص خود نصب می کنند و مورد استفاده قرار می گیرد که از مصارف ویژه آن می توان در شبکه های توزیع، شبکه های صنعتی و عمومی استفاده می شود.

کابلهای مورد استفاده به صورت روکش دار و بدون روکش  و با توجه به نیاز مشتری تهیه می شود و جالب است که بدانید کابلهای برق بدون روکش در مسافت های طولانی استفاده می شود.

کابل فشار متوسط در نوعهای تولید می شود که یکی از انواع آن نوع مسطح می باشد که از آن برای مصارفی که در معرض تنشهای فیزیکی و مکانیکی هستند، استفاده می شود.

همچنین یکی دیگر از  انواع آن نوع سربدار است که برای محیطهایی که با مواد خورنده و حلالها سروکار دارند کاربرد دارند که در مقابل نفوذ آب مقاومت بالایی دارند.کابلهای تولیدی دارای قابلیتهای فراوانی می باشد که متناسب با نوع آن دارای ویژگیهای منحصر به فردی است.قیمت کابل برق فشار متوسط

یکی از ویژگیهای این کابلها می توان به مقاومت آن در برابر اشعه ماوراء بنفش اشاره کرد، همچنین این کابلها در برابر روغن و هیدروکربن مقاومت بالایی دارند و در برابر جانوران موزی که کابل می خورند و از بین می برند از خودت مقاومت نشان می دهد.

کابل فشار متوسط می تواند جریان 3 کیلو ولت تا 30 کیلو ولت را انتقال دهند و از آن برای کابل کشی واحدهای تجاری و یا مسکونی و یا مدارهای توزیع که در کارخانه ها وجود دارند، استفاده می شود.

کابلهای فشار متوسط برای انتقال برق از پست فشار قوی به پست فشار ضعیف و از پست فشار ضعیف به منازل کاربرد دارد و به همین دلیل انواع مختلفی دارد.

این کابلها در دو نوع تک رشته ای و سه رشته ای تولید می شوند و جنس ماده ای که برای رسانا شدن در آن استفاده می شود از جنس مس آنیل شده و یا از آلومینیوم استفاده می شود.

همچنین از آن می توان برای کابل کشی واحدهای صنعتی و نیروگاه ها و در فضای آزاد، بهره گرفت.این کابل برای مکانهایی تا 90 درجه سانتی گراد در مکان خشک قابلیت تحمل دارد و می توان از آن استفاده کرد و در شرایط اضطراری تا 130 درجه سانتی گراد استفاده نمود ولی در 250 درجه سانتی گراد اتصال کوتاه خواهد کرد.

در تولید این کابلها از محافظهایی استفاده می شود که هم نقش عایق را دارند و هم برای مقابله با ضربات فیزیکی  به کابل، مورد استفاده می باشد، از جمله این محافظها که به آن شیلد هم گفته می شود از مواد پلاستیکی و پی وی سی ساخته می شوند که کابل را در برابر موریانه ها و سایر خورنده های طبیعی، نگه داری می کنند.

کابل فشار متوسط در دو نوع مسلح و سربدار تولید می شود که نوع مسلح آن می تواند در برابر فشارهای فیزیکی و ضربه ها مقاومت داشته باشد و همچنین کابل فشار متوسط سربدار می تواند در محیطهایی که حلالها و مواد خوردند وجود دارند و همچنین خطر نفوذ آب در کابل وجود دارد، از خود مقاومت بالایی نشان دهد.

بسیاری از کابلهای تولیدی برای استفاده از مهارتهای خاص کاربرد دارد که از جمله مصارف آن می توان به اتصال پستهای زمینی توزیع برق به یکدیگر، جهت تامین برق صنایع بزرگ و کارخانه ها، اتصال بین ژنراتور و ترانسفورماتور در نیروگاه های تولید برق، استفاده نمود

قیمت کابل برق فشار متوسط

کابلهای این شرکت دارای استاندارد روز اروپا و ایران می باشند و می توانند خیال خریداران محترم را نسبت به محصولی که استفاده می نمایند، ایمن نگه دارند.

برای عایق شدن این کابلها در برابر جریانات خارجی از مواد پلی اتیلن استفاده می شود که به صورت کراسلینک در این کابل قرار داده می شود و همچنین با استفاده از روکش پی وی سی از کابل محافظت شده است.

همچنین عایقهای استفاده شده در این کابلها با استفاده از دستگاه های به روز اروپایی مورد تست و بررسی قرار می گیرد تا خطرات ناشی از اتصال کوتاه و خرابی در کابلها به صفر برسد که این خود یکی از مهمترین نکات هنگام خرید کابلهای فشار متوسط به شمار می رود.

مس و یا آلومینیوم استفاده شده در این کابلها بصورت گرد و فشرده شده درون کابل قرار داده گرفته اند که با خلوص بالا و مقاومت کم باعث انتقال بهتر جریان و اتلاف کمتر انرژی خواهد شد.

این کابلهای در بسته بندیهای مختلف و در اندازهای دلخواه شما به فروش رسیده و شما می توانید بسته به نیاز خود با ارتباط گیری با مشاوران ما، سفارش خود را ثبت نمایید.

این شرکت محصولات مختلفی در سبد تولیدات خود دارد و محصولات خود را به شهرها و کشورهای مختلف صادر می کند که از این روز مشتریان بسیاری دارد که این خود یکی از برتریهای این شرکت نسبت به دیگر شرکتهای تولید و عرضه کابلهای فشار متوسط هستند.

روکشهای استفاده شده در این کابلها از متریال خاص و ویژه می باشد، زیرا قابلیت آن را دارد که در رنگهای مختلف تولید شود.همچنین برای پایین تر آمدن هزینه تولید این شرکت اقدام به تولید کابلهای فشار متوسط با آلومینیوم نموده است که مزیت آن را می توان هزینه پایین و احتمال سرقت کمتر توسط دزدها را نام برد.

شما می توانید با مشاهده محصولات ما در سایت و مقایسه آنها خریدی مطمئن را داشته باشید، مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص خرید محصول مورد نظر می باشند.

شرکت ما با استفاده از بهترین مواد اولیه خارجی اقدام به تولید و توزیع کابلهای فشار متوسط نموده است و از این رو محصولات خود را برای مصارف مختلف جهت فروش عرضه کرده است.با خرید از مجموعه ما می توانید با انواع کابلها آشنا شد و در صورت لزوم هر کدام را که بخواهیم خریداری کنیم.

قیمت کابل برق فشار متوسط

این شرکت این اطمینان را به شما خواهد داد که شما را تا رسیدن به بهترین انتخاب یاری کند و همچنین با ارائه بهترین و مناسب ترین قیمت، رضایت شما را جلب نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما