سیم و کابل خراسان با قابلیت ضد حریق بودن

سیم و کابل خراسان با قابلیت ضد حریق بودن اهمیت زیادی دارد و از انواع گوناگونی با کاراییهای گوناگونی برخوردار است و عملکرد آنها اهمیت زیادی دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سیم و کابل خراسان با قابلیت ضد حریق بودن

سیم و کابل خراسان

سیم و کابل خراسان سیم و کابل خراسان جزو باکیفیت ترین نوع سیم و کابلهایی است که در رابطه با آنها اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد و این اطلاعات باید به طور کامل بررسی شوند و خریدار بتواند در بهترین شرایط ممکن، سیم و کابل خراسان را بررسی کند.

سیم و کابل انواع و اقسام گوناگونی دارد و دلایل زیادی برای دسته بندی این محصولات وجود دارد که تمامی این عوامل باید به طور کامل بررسی شوند تا انتخاب هر نوع از سیم و کابل خراسان به بهترین شکل با سطح اطمینان بالایی انجام شود.

سیم و کابل بر اساس قدرت انتقال جریان الکتریکی، سایز و اندازه، درصد مس تشکیل دهنده آن، نوع سیم و کابل و شکل قرار گیری آن، نوع هادی و نوع روکش استفاده شده برای سیم و کابل به چندین دسته تقسیم می شود که هر دسته کارایی خود را داشته و نحوه عملکرد منحصربه فرد خود را دارد.

به طور کلی در اولین مرحله سیم و کابل بر اساس نوع هادی به دو دسته افشان و مفتولی دسته بندی می شود که نوع افشان آن انعطاف پذیری بالایی داشته و کارایی آن نیز بیشتر است اما نوع مفتولی سیم و کابل از یک رشته سیم ضخیم تشکیل می شود که کاراییهای خاص خود را دارد.

سیم افشان از چندین رشته سیم بسیار نازک تشکیل شده است که به یکدیگر بافته می شوند و بهترین نوع سیم را تشکیل می دهند همچنین سیم افشان یک نوع خاص دیگر دارد که آن را سیم و کابل افشان بافته شده می نامند.

سیم افشان بافته شده در اولین مرحله توسط دستگاه ها تعداد زیادی رشته سیم به یکدیگر بافته شده و همان بافت ها دوباره به یکدیگر بافته می شوند و این موضوع باعث می شود تا جریان الکتریکی در سیم افشان بافته شده نسبت به سیم افشان معمولی بیشتر باشد.

از مزیتهای سیم مسی افشان می توان به کارایی بسیار گسترده آن اشاره کرد به طوری که از این سیم در کوچک ترین سایز برای کوچک ترین وسایل الکترونیکی استفاده می شود و همچنین برای وسایل الکترونیکی بسیار بزرگ نیز نورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از عواملی که بر روی قدرت جریان الکتریکی سیم مسی افشان و مفتولی تاثیر می گذارد را می توان درصد مس رشته سیم دانست.

رشته سیمها به طور خالص از مس تشکیل نمی شوند بلکه آلیاژی هستند که بخش عمده ای از آن را مس تشکیل می دهد و می توان گفت که هر چقدر درست مس موجود در این رشته سیمها بیشتر باشد جریان الکتریکی بیشتری توسط رشته سیم منتقل می شود و کیفیت آن بالاتر می رود و عملکرد آن بهتر می شود.

توجه کنید که قطر سیم و کابل مسی تعیین کننده سایز آن است به طوری که هر چقدر قطر سیم بیشتر شود، سایز آن نیز بیشتر می شود همچنین توجه کنید که تعداد رشته سیم در سیم مفتولی نیز اهمیت زیادی دارد به طوری که بعضی از سیم های مفتولی سه فاز هستند که از 3 رشته سیم تشکیل می شوند.

سیم و کابل سه فاز شکلی خاص دارد و هر یک رشته سیم مفتولی در ابتدا یک روکش داشته و هر سه دوباره در یک روکش دیگر قرار می گیرند، این نوع روکش کارایی خاصی دارد و جریان الکتریکی بسیار زیادی را می تواند انتقال دهد و این موضوع دارای ارزش و اهمیت بسیار زیادی است.

به این نکته توجه کنید که نوع روکش بسیار مهم است چرا که بعضی از روکشها ساده هستند و از مواد پلیمری معمولی تشکیل شده اند اما بعضی دیگر از مواد سیلیکونی درجه یک و باکیفیت تشکیل شده اند که ماندگاری بسیار زیادی داشته و دوام بالایی در برابر حرارت دارند البته سیلیکون یک رزینی است که انعطاف پذیری را نیز افزایش می دهد.

در روکش سیم و کابل رنگبندی نیز وجود دارد و این رنگبندی باعث می شود تا استفاده از سیم و کابل مسی برای برق کشی ساختمان و هر سیسم برق کشی دیگری مناسب باشد البته وجود رنگ در روکش سیم و کابل دلیل دیگری ندارد و صرفا جهت آسان کردن نصب سیم و کابل است.

سیم و کابل سطح تولیدات زیادی دارند و توجه کنید که استفاده از آنها در کل کشور انجام می شود همچنین بعضی از کابلهای مسی وجود دارند که به طور خالص از مس تشکیل شده اند و جریان الکتریکی بسیار بالایی را منتقل می کنند و می توان گفت که این نوع کابل مسی برای انتقال جریان الکتریکی بین شهر و استان مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت سیم و کابل خراسان

قیمت سیم و کابل خراسان سیم و کابل خراسان اهمیت بسیار زیادی داشته و طرفداران آن نیز زیاد است اما در خرید این نوع سیم و کابل خراسان نکاتی وجود دارد که برای خریدار جالب است و حتی باعث می شود تا خریداران با اطلاعات بیشتری به خرید سیم و کابل جذب شوند و اطمینان آنها از انجام خرید سیم و کابل افزایش یابد.

قیمت پارامتری اساسی در خرید به حساب می آید که می تواند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند چرا که اگر قیمت ارزان باشد بسیاری از خریداران به خرید آن جذب می شوند اما هر سیم و کابلی با قیمت پایین مناسب نیست بلکه باید معیارهایی بررسی شوند تا سیم و کابل مقرون به صرفه برای خریدار انتخاب شود.

سیم و کابل باید بر اساس نوع نیاز انتخاب شود و در کنار این موارد بهترین ویژگیها را داشته باشد همچنین کیفیت سیم و کابل باید بالا باشد و توجه کنید که کیفیت بالای سیم و کابل و وجود ویژگیهای مناسب برای خریداران و قیمت پایین سیم و کابل، می تواند خریدی استثنایی برای خریداران به حساب بیاید که فقط این نوع خرید به یک روش انجام می شود.

در خرید اینترنتی می توان از مزیتهای بسیار زیادی برخوردار شد و یکی از مهم ترین این مزیتها دسترسی آسان است به طوری که خریدار به راحتی در هر زمان و مکانی می تواند با دسترسی بسیار آسان و راحت و بدون دغدغه خرید سیم و کابل را انجام دهد همچنین در این روش مزیتی مهم وجود دارد و آن را می توان کاهش هزینه حمل و نقل و عدم وجود واسطه دانست که دو عامل مهم جذب خریدار به خرید سیم و کابل با روش اینترنتی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما